Betalen in 3 termijnen, hoe werkt dat?

Inhoudsopgave

Lees hieronder onze gedetailleerde gids over betalen in 3 termijnen!

Het eerste wat opvalt is dat we 2 financiële partners hebben die deze betaalmethode aanbieden, namelijk Klarna en In3. Dus, afhankelijk van welke u kiest, let goed op de individuele vereisten voor elke optie.

Allereerst: wat betekent dat? Gemakkelijk;
Je bestelt een product bij ons en betaalt het totaalbedrag in drie termijnen. De eerste tijdens het bestellen, daarna na 30 dagen en na 60 dagen. Deze betaalmethode is renteloos, zonder verborgen kosten en zonder BKR registratie en mogelijk via Klarna.

Let op: u kunt deze betaalmethode alleen gebruiken voor bestellingen tussen €35 en €3.000. Bovendien moet je ouder zijn dan 18 jaar, woonachtig in Nederland zijn en in staat een juridisch bindende overeenkomst aan te gaan. Bovendien vereist In3 dat u een bezorgadres en factuuradres in Nederland hebt en dat het niet een postbus of servicepunt is. Ten slotte zeggen ze dat: Je bent niet failliet verklaard of onder curatele of bewind gesteld, en er is ook geen schuldsaneringsregeling op jou van toepassing. Daarnaast is ook geen aanvraag ingediend hiervoor.

Met deze betaalmethode betaal je je ankoop in drie termijnen. Geen rente of extra kosten wanneer je op tijd betaalt! 

Inclusief kopersbescherming wanneer je met Klarna betaalt! Heb je iets niet ontvangen of heb je een beschadigd product gekregen? Meld het probleem in de Klarna app en zij pauzeren je betalingsplan totdat het probleem is opgelost.

Samenvatten:

Betaal in 3 termijnen; nu, na 30 dagen en na 60 dagen

Mogelijk voor bestellingen tussen €35 en €3.000

Je bent ouder dan 18 jaar en hebt een adres in Nederland

0% rente en geen BKR registratie

Gratis eerder aflossen

Voor welke producten kunt u deze betaalmethode gebruiken?

Je kunt “Betaal in 3 termijnen” gebruiken voor elk product dat we in de winkel hebben, maar d ebestelling moet tussen €35 en €3.000 liggen.

Wat gebeurt er als u niet op tijd betaalt (bij Klarna)?

Betaalt u niet op tijd dan heeft Klarna het recht u extra kosten in rekening te brengen, afhankelijk van het totaalbedrag van de aankoop en hoe lang de betalingsachterstand is.

Uittreksel uit de algemene voorwaarden van Klarna: 

Wanneer wij de tweede of laatste termijnbetaling op de vervaldata niet in rekening kunnen brengen op de door jou gekozen financieringsbron, zullen we je daarvan op de hoogte brengen. We geven je in dat geval uit coulance nog twee tot zeven werkdagen de tijd om je betaalmethode aan te passen of om te zorgen voor voldoende bestedingsruimte op de door jou gekozen financieringsbron. Wanneer je jouw gekozen kaart wijzigt, mogen wij proberen de te late betaling onmiddellijk ten laste van die gewijzigde kaart in rekening te brengen. Anders zullen wij na de coulanceperiode van twee tot zeven dagen opnieuw proberen het verschuldigde bedrag ten laste van je oorspronkelijke kaart in rekening te brengen. Als je mandaat voor automatische incasso aanpast, dan zullen wij je hiervan op de hoogte brengen, voordat wij geld proberen af te schrijven. Het is belangrijk dat je zorgt voor voldoende bestedingsruimte om je deelbetalingen op de vervaldata te voldoen. Als het niet lukt de tweede deelbetaling tijdens de genoemde coulanceperiode te incasseren, zullen we het openstaande bedrag doorrollen naar de volgende en laatste vervaldatum.

Indien je de tweede of derde deelbetaling niet uiterlijk op de daarvoor geldende vervaldatum betaalt, ben je direct in verzuim. Indien je de tweede of derde deelbetaling niet uiterlijk aan het eind van de coulanceperiode betaalt, kun je de dienst in de toekomst mogelijk niet meer gebruiken. We mogen blijven proberen nog openstaande en nieuwe verschuldigde bedragen op opeenvolgende vervaldata af te schrijven. Wanneer de derde deelbetaling niet kan worden afgeschreven, ontvang je van ons een aanmaning voor het verschuldigde bedrag. Heeft Klarna je betaling binnen 14 dagen na de aanmaning (met ingang van de dag na de datum op de aanmaning) niet ontvangen, dan zal de vordering uit handen worden gegeven aan een incassobureau, in welk geval incassokosten in rekening worden gebracht die kunnen oplopen tot 15% van het verschuldigde bedrag, met een minimum van €40,- aan incassokosten.

Lees hier de algemene voorwaarden van Klarna

Hier is een stapsgewijze instructie over het gebruik van onze achteraf betaalmethode “Betaal in 3 delen”, powered by Klarna

Eerste stap:

Blader door somashome.nl – de gespreid betalen winkel voor iedereen – en vind je volgende favoriete product!

We hebben meer dan 80.000 producten en alles van iPhones, gameconsoles, witgoed… tot horloges… tot banken, bedden en andere meubels.

Happy shopping!

Volgende stap:

Voeg je volgende favoriete item toe aan de winkelwagen!
U kunt dat doen vanaf de homepage of de afzonderlijke productpagina’s, zoals u op de foto’s kunt zien

Volgende stap:

Voeg je persoonlijke gegevens toe, zodat we weten waar we je product naartoe moeten sturen

Volgende stap:

Kies na het invullen van uw gegevens de derde betaalmethode die in onze winkel wordt genoemd: “Betaal in 3 delen, zonder rente”

Gefeliciteerd!

Je hebt zojuist iets besteld bij somashome.nl met de betaaloptie “Betaal in 3 termijnen” van Klarna! Hopelijk ben je dol op je nieuwe favoriete product!

Is het niet gelukt?

Het spijt ons dat uw bestelling is afgewezen. Volgens Klarna kan dat gebeuren als ze kredietwaardigheid hebben werd als te laag beschouwd. 
U kunt onze andere “Betaal in 3 keer” gespreide betalingsoptie proberen, die mogelijk wordt gemaakt door In3.

Zo kies je de optie gespreid betalen in 3 termijnen van In3:

Selecteer tijdens het afrekenen de betaalmethode “Afgewezen bij Klarna, betaal dan in 3 delen hier”

Heeft u nog vragen?

Geen zorgen, je kunt gewoon contact opnemen met onze klantenservice of direct een e-mail sturen naar Klarna of In3!

Let op: als je contact opneemt met een van onze externe betalingsproviders, stuur ons dan een cc in de e-mails, zodat we je sneller kunnen helpen!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Menu