Bestellen

Deze pagina helpt u bij het beantwoorden van al uw vragen over het kiezen van het juiste product, het bestelproces en wat er gebeurt na het bestellen.

Hoe kies ik het juiste product?

U kunt uw e-mailadres invullen en we nemen contact met u op zodra het weer op voorraad is!

Een artikel vooraf bestellen betekent dat u het bestelt en betaalt, maar dat u moet wachten tot de officiële releasedatum voordat het kan worden verzonden. Zo bent u één van de eersten die het product ontvangt.

Natuurlijk helpen we u graag! Er zijn verschillende opties; probeer onze computer gestuurde slimme keuzehulp hier voor elektronica en witgoed. Op zoek naar onze persoonlijke stijladviseur voor lifestyle en meubels klik dan hier voor onze stylisten. U kunt ons natuurlijk ook een bericht sturen via WhatsApp, e-mail of social media. 

Ja, al onze producten zijn nieuw en goedgekeurd voor de Benelux.

Alle elektronica die wij verkopen zijn voorzien van een CE keurmerk. Wij verkopen geen import uit USA of het Oosten. Op deze apparaten wordt vaak geen garantie verleend door de fabrikant.

Tijdens de bestelling

U kunt de kortings- of couponcode invoeren in de winkelwagen. Het wordt automatisch toegepast en u ziet de nieuwe totaalprijs.

Ja, wij nemen uw oude apparaat graag mee en recyclen het op de juiste manier. Tijdens het bestelproces staat er een vakje waarop u kunt klikken als u wilt dat wij uw oude apparaat meenemen. U kunt deze ook toevoegen onder de “bestelnotities”.

Ja dat doen we! Witgoed wordt tot en met de vierde verdieping zonder extra kosten in uw appartement vervoerd.

Een bestelling wijzigen of annuleren

Meestal is dat nog steeds mogelijk als u ons direct daarna een bericht stuurt. Als u een fout hebt gemaakt met de contactgegevens of het adres, kunnen we dat in ons systeem wijzigen. Als u iets aan uw bestelling wilt toevoegen nadat u het al heeft geplaatst, zoals het installeren van een tv of witgoed, dan kunnen we dat toevoegen aan uw bestelling en u een aparte betaallink sturen om de extra kosten te dekken.

Wat jammer! Maar geen zorgen, stuur ons een berichtje via welk kanaal dan ook (WhatsApp, e-mail of social media) en vermeld uw ordernummer, dan kunnen we de bestelling voor u annuleren. Het kan enkele dagen duren voordat u uw terugbetaling ontvangt.

Een bestelling afronden

Dat vinden we jammer om te horen! Dit kan verschillende redenen hebben. De meest voorkomende oplossingen vindt u hier.

Dat is jammer, maar producten in de winkelwagen worden niet gereserveerd. U kunt ofwel uw e-mailadres invullen onder het uitverkochte product en ons systeem contact een bericht laten sturen zodra het weer op voorraad is, of u zoekt een alternatief. Mocht u daar hulp bij nodig hebben, dan voorzien we u graag van alternatieve producten.

Menu