Bestellen

Deze pagina helpt je bij het beantwoorden van al jouw vragen over het kiezen van het juiste product, het bestelproces en wat er gebeurt na het bestellen.

Hoe kies ik het juiste product?

Je kan je e-mailadres invullen en we nemen contact met je op zodra het weer op voorraad is!

Een artikel vooraf bestellen betekent dat je het bestelt en betaalt, maar dat je moet wachten tot de officiële releasedatum voordat het kan worden verzonden. Zo bent je één van de eerste die het product ontvangt.

Een artikel vooraf bestellen betekent dat je het bestelt en betaalt, maar dat je moet wachten totdat het prdouct weer op voorraad is en kan worden verzonden.

Natuurlijk helpen we je graag! Er zijn verschillende opties; probeer onze computer gestuurde slimme keuzehulp hier voor elektronica en witgoed. Op zoek naar onze persoonlijke stijladviseur voor lifestyle en meubels klik dan hier voor onze stylisten. Je kan ons natuurlijk ook een bericht sturen via WhatsApp, e-mail of social media. 

Al onze producten zijn nieuw en goedgekeurd voor de Benelux.

Uitzonderingen hierop zijn ‘Outlet’ en ‘2de kans’ producten. Als hier sprake van is dan staat dit aangegeven op de productpagina.

Alle elektronica die wij verkopen zijn voorzien van een CE keurmerk. Wij en verkooppartners verkopen geen import uit USA of het Midden Oosten. De reden hiervoor is dat op deze apparaten wordt geen garantie verleend door de fabrikant.

Tijdens de bestelling

Je kan de kortings- of couponcode invoeren in de winkelwagen. Het wordt automatisch toegepast en je ziet daarna de nieuwe totaalprijs.

Ja, als jij dit tijdens het afrekenen hebt aangegeven dan wordt jouw oude apparaat meegenomen door onze verkooppartner. Tijdens het bestelproces staat er een vakje waarop je kan klikken als je wil dat wij je oude apparaat meenemen. Je kan deze ook toevoegen onder de “bestelnotities”.

Witgoed (wasmachines en dergelijke) worden t/m de 4de verdieping gebracht zonder extra kosten in jouw appartement vervoerd.

Met uitzondering van Amerikaanse koelkasten. Deze worden tot over de 1ste drempel geleverd.

Voor meubels verschilt en dit staat aangegeven op de productpagina of afrekenscherm.

Een bestelling wijzigen of annuleren

Meestal is dat nog steeds mogelijk als je ons direct daarna een bericht stuurt. Als je een fout hebt gemaakt met de contactgegevens of het adres, kunnen we dat in ons systeem wijzigen. Als je iets aan jouw bestelling wilt toevoegen nadat je het al heeft geplaatst, zoals het installeren van een tv of witgoed, dan kunnen we dat toevoegen aan je bestelling en je een aparte betaallink sturen om de extra kosten te dekken.

Wat jammer! Maar geen zorgen, stuur ons een berichtje via welk kanaal dan ook (WhatsApp, e-mail of social media) en vermeld je ordernummer, dan kunnen we de bestelling voor je annuleren. Het kan enkele dagen duren voordat je jouw terugbetaling ontvangt.

Een bestelling afronden

Dat vinden we jammer om te horen! Dit kan verschillende redenen hebben. De meest voorkomende oplossingen vindt u hier.

Dat is jammer, maar producten in de winkelwagen worden niet gereserveerd. Je kan ofwel je e-mailadres invullen onder het uitverkochte product en ons systeem contact een bericht laten sturen zodra het weer op voorraad is, of je zoekt een alternatief. Mocht je daar hulp bij nodig hebben, dan voorzien we je graag van alternatieve producten.

Menu