Bezorgen & installeren

Op deze pagina vindt je alle informatie over de bezorg mogelijkheden en installatieservice. Tijdens het bestellen zie je per artikel de bezorg en eventueel de installatie mogelijkheden.

Bezorgen

Ja, de verzending is altijd gratis! Zowel voor kleine als grote artikelen.

Bezorging voor 2de keer of meer.

  • Wanneer je niet thuis bent en de bezorgers voor een 2de keer moeten komen worden er soms aanvullende transport kosten gerekend. Dit komt omdat brandstof enorm duur is geworden.
    • Dit geldt voor grote producten waaronder boxsprings en bedden.
  • Zorg ervoor dat je thuis bent op het moment van levering

Dat hangt af van de productcategorie.
Let op: De levertijd op de productpagina is altijd leidend. De bezorgtijd kan afwijken van de onderstaande informatie!

  • Kleine producten: Voor 16:00 besteld, morgen in thuis. Mocht je het product niet binnen 2 dagen hebben ontvangen? Neem je vooral contact met onze klantenservice op. Je ontvangt automatisch een Track & Trace code per mail wanneer jou product is verstuurd. Met uitzondering van het weekend.
  • Grote artikelen (zoals tv’s groter dan 43inch en witgoed zoals wasmachines en koelkasten): Kan je binnen 4 dagen verwachten. Je kan tijdens het bestellen een voorkeur bezorgdatum aangeven.
  • Meubels: Worden binnen 10 tot 14 dagen geleverd. Je kan de gewenste bezorgdatum tijdens het bestellen doorgeven.
  • Bedden: Worden binnen 10 tot 14 dagen geleverd. Je kan de gewenste bezorgdatum tijdens het bestellen doorgeven.
  • Fietsen en scooters: Worden binnen 10 tot 14 dagen geleverd. Er wordt contact met je opgenomen voor een afleverdatum zodra de fiets rijklaar is gemaakt.

Er wordt contact met je opgenomen voor het maken van een bezorgafspraak, wanneer het product gereed is voor verzending, binnen is gekomen vanuit het buitenland of wanneer je geen bezorgdatum hebt meegegeven. 

  • De bestelling wordt tot aan de voordeur geleverd tenzij je enkel afleveren hebt besteld en je in een flat of appartement woont zonder lift, of als je de installatie dienst mee besteld heeft.  
  • Indien er gekozen wordt voor een drempel levering/alleen afleveren, mogen de bezorgers geen tilwerk doen. Dit houdt in dat als er GEEN lift aanwezig is bij de levering op de verdieping (bijv. flat/appartement), de bestelling wordt geleverd tot aan de eerste traptrede. 
  • Indien je wenst dat de order uitgepakt en geïnstalleerd wordt bij je thuis, of je woont in een flat/appartement zonder lift, dien je de installatie dienst bij jouw order mee te bestellen. Dan zullen er 2 bezorgers komen bij de bezorging en zullen zij de order tot in jouw huis installeren. Deze installatie dienst is te vinden bij installatie & montage. 

Ja, we nemen de oude wasmachine, koelkast of televisie graag mee en recyclen deze op de juiste manier.
Ons bezorgteam moet dit echter van tevoren weten, dus laat het ons weten tijdens het bestelproces. Op de afreken pagina staat een ook ‘retour oud apparaat’ vakje dat je kan aanvinken. Heb je deze gemist dan kan je het altijd nog tijdens het afrekenen in de “bestelnotities” neerzetten.

Dit geldt alleen voor elektronica en witgoed.

Bestel je bijvoorbeeld een nieuwe wasmachine of fornuis, dan kan je tijdens het bestellen aangeven dat het oude apparaat retour mag. Dan zorgen wij ervoor dat jou oude apparaat wordt meegenomen voor duurzame recycling. Wij vragen je wel om het oude apparaat schoon en droog en/of ontdooid bij (de voordeur) klaar te zetten. 

Zodra je bestelling onderweg is, ontvang je een e-mail van ons of de verkooppartner met de track & trace code. Zo kan jij je bestelling volgen.

Voor grote artikelen & meubels ontvangt je de dag voor bezorging een SMS of e-mail met daarin het tijdsblok dat de bezorgers langskomen. 15 minuten voor aankomst bellen de bezorgers ook om aan te geven dat zij onderweg zijn. Verkooppartners kunnen hiervan afwijken maar hanteren vrijwel altijd eenzelfde proces.

Oh nee! Onze excuses voor het ongemak. Neem dan even contact met ons op en vermeld je ordernummer en indien mogelijk een foto van het verkeerde artikel/de schade, zodat we dit kunnen oplossen! Laat dit wel binnen 14 dagen na bestellen weten, anders kunnen wij en de verkoper de bezorging niet meer nakijken en blijft de koopovereenkomst staan.

Installatie en montage service

Je kan gebruik maken van onze service voor bijvoorbeeld televisies, soundbars, witgoed, keukenapparatuur en meubels zoals boxsprings. Op de productpagina wordt aangegeven of installatie/montage beschikbaar is voor het betreffende product.

Installatie van apparatuur is alleen mogelijk voor apparatuur die bij ons is aangeschaft.

Prijzen beginnen vanaf € 20,95 maar verschillen per type dienst. Als je wilt dat wij iets voor je plaatsen, installeren, ophangen of monteren, voeg dan dit “product” toe aan jouw winkelwagen. Bij de meeste producten staan de installatie mogelijkheden op de product pagina.

Het volledige installatie en kostenoverzicht vindt je hier: klik hier

Dit hangt natuurlijk af van welke dienst je afneemt, maar ze omvatten allemaal het leveren van het product bij je thuis op de exacte plaats die je wilt en het uitpakken ervan. We nemen de verpakkingsmaterialen en oude apparaten weer mee retour.

Hier is een kort overzicht van alle diensten die de meeste verkooppartners aanbieden;

  • Aansluiten op stroom of water van witgoed, televisies en soundbars
  • Draairichting aanpassen van deuren (zoals van koelkasten of wasmachines)
  • Inbouwen (van inbouw witgoed en keuken apparaten)
  • Installeren van witgoed, televisies en soundbars
  • Monteren van trekschakelaars
  • Ophangen van televisies en soundbars
  • Plaatsen van witgoed or televisies
  • Verlengen van een afvoerslang of stroomsnoer

Alle installatie diensten kan je hier vinden: klik hier

Ja, dat kan nog steeds. 

Je kan onze installatie diensten hier vinden.
1. Kies de installatie dienst die je nodig hebt en plaats deze in je winkelmandje.
2. Tijdens het afrekenen van de installatiedienst, dien je het bestelnummer van jouw eerdere bestelling in de notities neerzetten (onderaan afrekenscherm).                          3. reken de installatie dienst af

Onzeker of deze is toegevoegd aan je bestelling? Heb je deze gemist dan kan je het altijd nog tijdens het afrekenen in de “bestelnotities” neerzetten.

Om er zeker van te zijn dat je lang plezier hebt van je boxspring is bezorgen en installatie voor jou en ons een must. Daarom bieden wij boxsprings die standaard komen met montage en bij de modellen waar dit niet standaard is kan je montage erbij bestellen.

Deze boxspring wordt bij je bezorgd en volledig geïnstalleerd in de slaapkamer. Hierdoor kan je direct genieten van je nieuwe boxspring. 

Er zijn verkooppartners die boxsprings aanbieden die standaard zonder montage worden geleverd. Op de productpagina of gedurende het afrekenproces kan je dit alsnog bijbestellen.

Blader hier door onze bedden

Paklijn van een partner

Laten plaatsen & aansluiten

iStock 1180607321 op afbetaling

Menu