Klantenservice
Veelgestelde vragen
Bestellen
Wij richten ons volledig op gespreid betalen en willen door zoveel mogelijk producten en betaalmethodes samen te brengen op 1 platform ervoor zorgen dat er altijd een product is voor jouw behoeftes en een betaalmethode die past bij jouw financiële situatie. Lees hier meer over de voordelen van winkelen bij ons.
Tijdens het afrekenen kan het zijn dat enkele gegevens gevraagd worden.
Onze financiële partners hebben enkele gegevens nodig zoals je geboortedatum om te beslissen of ze een bestelling kunnen goedkeuren of niet. Zij gaan echter met de grootste zorg om met de gegevens en delen deze niet met derden. Meer informatie vindt je in onze “privacyverklaring”.
Om gespreid te kunnen betalen moet je 18 jaar of ouder zijn.
Het spijt ons te horen dat je bestelling is afgewezen. Probeer dan het volgende:
- Neem contact op met de betaalmethode. De contactgegevens vindt u hier
- Kies een andere betaalmethode/ termijn
- Kies een goedkoper product
Nog steeds niet gelukt? Dat kan verschillende redenen hebben. Waarschijnlijk vind je hier je antwoord!
Als je hier klikt kom je op een pagina waar je per betaalmethode kunt lezen hoe deze werkt en wat de belangrijkste voorwaarden zijn.
Bezorging
Producten die je op werkdagen bestelt kunnen in de meeste gevallen al de volgende dag thuisbezorgd worden. Op de productpagina vindt je de levertijd voor elk product.
Soms kan het voorkomen dat er na de bestelling contact met je wordt opgenomen om een tijdstip voor levering te kiezen, dit geldt voor grote producten.
–Klein product? Voor 16:00 besteld is morgen in huis.
–Witgoed of televisie? Voor 16:00 besteld is 3 dagen in huis.
–Meubel(s) besteld? binnen 3 tot 15 werkdagen geleverd.
Ander product besteld of meer informatie nodig, bekijk dan hier onze bezorg informatie pagina.
Tijdens het afrekenen
Je kan tijdens het afrekenen een gewenste bezorg datum kiezen, onze partner probeert hier rekening mee te houden.
Klein product
Je ontvangt een Track & Trace via de mail dit is vaak de volgende dag. Let ook op de levertijden die staan op de productpagina.
Groot product
De partner of bezorgdienst neemt via de mail of telefoon contact met je op om een bezorg moment in te plannen.
De dag van bezorging
Dit verschilt per product en bezorgdienst. Vaak ontvang in de ochtend een SMS met het aflever tijdstip of word je 20 minuten voor aflevering gebeld.
Hebben wij je bestelling nog niet verwerkt, dan kan je de bestelling nog annuleren. Bestel daarna zelf opnieuw en vul dan het juiste bezorgadres in.
Als je bestelling wel al verwerkt is dan kunnen wij je bezorgadres niet meer aanpassen.
Het kan voorkomen dat wij niet alles tegelijk bezorgen. Partners versturen hun artikelen vaak zelf. Deze ontvang je dus los van elkaar.
Geleverd
- Check eerst bij de buren of zij je bestelling voor je hebben aangenomen.
- Hebben je buren ook niets, wacht dan nog 1 werkdag af. Onze ervaring is dat je bestelling binnen 1 werkdag alsnog bezorgd wordt. Ook als er al bezorgd staat.
- Heb je na 2 werkdagen nog niets ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice. Er zal dan een onderzoek opgestart worden.
- U moet binnen 5 dagen na levering (volgens bijvoorbeeld de Track & Trace) aangeven dat u een product niet heeft ontvangen. Indien u dit niet doet is onderzoek niet meer mogelijk en wordt het product als geleverd beschouwd.
- Ga naar onze niet ontvangen pagina, lees de informatie en vul het formulier voor ‘niet ontvangst in. Doe dit binnen 5 dagen na de oorspronkelijke bezorgdag.
Enorm vervelend dat je product schade heeft. Als je de volgende link volgt kan je een schadeformulier invullen. Er wordt dan zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen.
Vul het retourformulier in en je ontvangt van ons of de verkooppartner een retourzegel.
Geen zorgen. Wij regelen het volledige gespreid betalen met je maar een verkooppartner heeft het product geleverd.
U moet binnen 5 dagen na levering (volgens bijvoorbeeld de Track & Trace) aangeven via het niet ontvangst formulier dat u een product niet heeft ontvangen. Indien u dit niet doet is onderzoek niet meer mogelijk en wordt het product als geleverd beschouwd. Een bericht naar de klantenservice of betaalmethode is niet voldoende.
Wil je meer informatie over een bepaald onderwerp?
Klik dan op een icoontje of titel om naar de pagina van dat onderwerp te gaan!
Bestellen
Laat ons je helpen bij het kiezen van het juiste product door onze slimme keuzehulp!
Betalen
Welke betaalmogelijkheden hebben jullie? Hoe werkt gespreid betalen?
Bezorgen & installeren
Hoe snel is de levering? Product niet ontvangen?
Retourneren
Hoe werkt het retourproces? Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Garantie & reparatie
Wat dekt de garantie? Hoe kan ik producten laten repareren?
Mijn account
Log in om je bestelgeschiedenis, verlanglijst, vergelijk lijst en meer te zien
Stond je vraag hier niet bij?
Gemiddelde reactietijd e-mail: 2-4 uur
Gemiddelde reactietijd bellen: 4-5 minuten
Telefoonnummer beschikbaar in uw account.
Bekijk ook een van onze social media kanalen
Klantbeoordelingen
We vinden de mening van onze klanten belangrijk en willen ook graag dat andere klanten aan de hand van reviews een zo goed mogelijk beeld hebben over ons. Alle klantbeoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door Trustpilot of Google.
Zowel Google en Trustpilot hebben maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier.
Daarnaast is het handig om te weten dat onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.
Sterker nog wij moedigen alle klanten aan om een review te schrijven ongeacht of deze goed of slecht is. Want elke review helpt ons verbeteren.
Met aanmoedigen bedoelen wij niet, dat wij je zoals andere bedrijven voortdurend stalken om een review achter te laten. Je ontvangt van ons vaak maar 1 bericht om een beoordeling te geven.
Naast Trustpilot kunnen klanten ook op andere plekken zoals Google een review achterlaten. Vanwege capaciteitsbeperkingen kunnen wij niet reageren op reviews buiten Trustpilot of Google.