Klantenservice

Klik op een icoontje of titel om naar de pagina van dat onderwerp te gaan

Bestellen

Laat ons u helpen bij het kiezen van het juiste product door onze slimme keuzehulp!

Betalen

Welke betaalmogelijkheden hebben jullie? Hoe werkt gespreid betalen?

Bezorgen & installeren

Hoe snel is de levering? Wat zijn de kosten voor installatie van uw witgoed of tv?

Retourneren

Hoe werkt het retourproces? Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Garantie & reparatie

Wat dekt de garantie? Hoe kan ik producten laten repareren?

Mijn account

Log in om u bestelgeschiedenis, verlanglijst, vergelijk lijst en meer te zien

Veelgestelde vragen

Producten die u op werkdagen bestelt kunnen in de meeste gevallen al de volgende dag thuisbezorgd worden. Na uw bestelling wordt er contact met u opgenomen om een tijdstip voor levering te kiezen.
-Klein product? Voor 16:00 besteld is morgen in huis.
-Witgoed of televisie? Voor 16:00 besteld is 3 dagen in huis.
-Meubel(s) besteld? binnen 3 tot 15 werkdagen geleverd.

Houd rekening met wat tijd om de bestelling te verwerken. U ontvangt een track & trace code zodra uw bestelling is verzonden.
Als u het product voor 16:00 heeft besteld ontvangt u de T&T voor 06:00 de volgende dag.

Tijdens het afrekenen
U kunt tijdens het afrekenen een bezorgdatum kiezen.

De dag voor de bezorging
U ontvangt de dag voor levering een SMS tussen 18:00 en 22:00, met daarin het tijdsblok waarin onze bezorgers langskomen.

De dag van bezorging
Ongeveer 15-20 minuten voordat de bezorgers bij u aankomen, bellen zij u op om te laten weten dat zij onderweg zijn.

Is uw product geleverd met DHL en wilt u deze terug sturen? Klik dan hier:

  1. Vul de gevraagde velden in. Vul bij referentienummer uw bestelnummer in, dat begint met SH.
  2. Stuur het product retour in de originele verpakking en pak deze goed en stevig in. Voeg jouw Klantgegevens (naam, adres en woonplaats) en ordernummer toe. Je kan ook de pakbon in de doos bijvoegen.
  3. Print het label en plak deze op de doos.                               
  4. Lever het pakket in bij een DHL Servicepunt. Het pakket wordt kosteloos verstuurd.
  5. Bewaar jouw verzendbewijs of afgiftebewijs tot alles geregeld is.

Wilt u meer informatie. Bekijk dan onze retour pagina, hier.

Stond uw vraag hier niet bij?

Gemiddelde reactietijd e-mail2 uur

Gemiddelde reactietijd WhatsApp chat: 5 minuut

Gemiddelde reactietijd bellen10 minuten

Bekijk ook een van onze social media kanalen

Bekijk ook onze Facebook pagina, voor aanbiedingen en inspiratie

Bekijk ook onze Instagram pagina, voor acties en inspiratie

Menu