Hier zijn de meest voorkomende redenen waarom een gespreid betalen mogelijkheid niet is gelukt:

  1. U heeft een fout tijdens het invoeren van uw gegevens. U kunt het na 24 uur opnieuw proberen (bij SprayPay).
  2. Het totaalbedrag is groter dan uw kredietlimiet bij ons. Probeer een goedkoper product.
  3. Hieronder de bedragen die u gespreid kunt betalen:
  • (In 3 termijnen met Klarna): Het totale bedrag is minder dan €35,- of meer dan €3.000,-.
  • (In 3 termijnen met In3): Het totale bedrag is minder dan €100,- of meer dan €3.000,-.
  • (In 4 termijnen met Alma): Het totale bedrag is minder dan €50,- of meer dan €2.000,-.
  • (12 of meer termijnen SprayPay): U heeft een negatieve BKR-registratie, het totale bedrag is minder dan €250,- of meer dan €3.500,- of u bent niet tussen de 23 en 75 jaar oud.
  • (flexibel in 2 tot 48 termijnen betalen CreditClick): U heeft een negatieve BKR-registratie, het totale bedrag is minder dan €250,- of meer dan €3.500,- of u bent niet tussen de 18 en 75 jaar oud.

Zijn de bovenstaande redenen niet van toepassing op u?

Zijn de eerdere redenen voor afwijzing niet van toepassing op u. Controleer dan het onderstaande.

  • Controleer of u, uw adres en huisnummer goed heeft ingevuld.
  • Betaalt u geen huur? Vul dan 0 in.
  • Ontvangt u huurtoeslag? Trek dit van uw huur af.
  • Zorg ervoor dat het verzend en factuuradres hetzelfde zijn.

Menu