Hier zijn de meest voorkomende redenen waarom een gespreid betalen mogelijkheid niet is gelukt:

  1. U heeft een fout tijdens het invoeren van uw gegevens. U kunt het na 24 uur opnieuw proberen (bij SprayPay).
  2. Het totaalbedrag is groter dan uw kredietlimiet bij ons. Probeer een goedkoper product.
  3. Hieronder de bedragen die u gespreid kunt betalen:

Waarom lukt het niet om met Klarna te betalen

 (In 3 termijnen met Klarna): Als het totale bedrag minder dan €35,- of meer dan €3.000,- is kunt u niet met Klarna betalen.
 

Waarom lukt het niet om met In3 te betalen

  • (In 3 termijnen met In3): Als het totale bedrag minder dan €100,- of meer dan €3.000,- kunt u niet met In3 betalen.
 

Waarom lukt het niet om met Somas 4x te betalen

  • (In 4 termijnen via onszelf): Dit is alleen mogelijk voor witgoed producten met een totaalbedrag van €1.000,-

Waarom lukt het niet om met Splitit Somas gespreid betalen via Creditcard te betalen

  • (Met creditcard gespreid betalen via Splitit & ons): Gespreid betalen werkt op basis van reservering. Voorbeeld als u een product van €300,- in 6 termijnen wilt betalen. Dan moet u tenminste €300,- beschikbaar hebben op uw creditcard. Dit bedrag (300) wordt gereserveerd en dan in 6 termijnen van €50,- van uw creditcard afgeschreven. De reservering wordt elke maand vermindert met het afgeschreven bedrag. Na het eerste termijn staat er in dit voorbeeld nog maar €250,- gereserveerd op uw CreditCard en na het 2de termijn nog maar €200.

Waarom lukt het niet om met SprayPay te betalen

  • (12 of meer termijnen SprayPay): U heeft een negatieve BKR-registratie, het totale bedrag is minder dan €250,- of meer dan €3.500,- of u bent niet tussen de 23 en 75 jaar oud.

Waarom lukt het niet om met CreditClick (Tinka) te betalen

  • (flexibel in 2 tot 48 termijnen betalen CreditClick): U heeft een negatieve BKR-registratie, het totale bedrag is minder dan €250,- of meer dan €3.500,- of u bent niet tussen de 18 en 75 jaar oud.
 

Zijn de bovenstaande redenen niet van toepassing op u?

Zijn de eerdere redenen voor afwijzing niet van toepassing op u. Controleer dan het onderstaande.

  • Controleer of u, uw adres en huisnummer goed heeft ingevuld.
  • Betaalt u geen huur? Vul dan 0 in.
  • Ontvangt u huurtoeslag? Trek dit van uw huur af.
  • Zorg ervoor dat het verzend en factuuradres hetzelfde zijn.

Menu