Werken bij Somas Home

Kom bij ons werken en sluit je aan bij ons team!

Hieronder vindt u alle vacatures die wij momenteel aanbieden. Klik op de vacature om de omschrijving en verwachtingen te zien!

Geïnteresseerd? Stuur dan een e-mail met je cv en motivatiebrief naar: contact@somashome.nl

tyler franta iusJ25iYu1c unsplash op afbetaling

Je bent bereidt je carrière te beginnen met een wilde rit bij misschien wel de snelst groeiende gespreid betalen onderneming in Nederland.

Wat doe je als Junior Front-End Developer bij Somas?

Als Junior Front-End Developer ben je meteen vanaf de start onderdeel van een development team. Je kijkt veel mee met collega’s en volgt trainingen om te groeien als Junior Developer. Op dat moment komt je wil om steeds te blijven leren naar boven. Daarnaast pak je in de sprints ook je eigen stories op om Somas iedere dag een beetje beter te maken. Je sterk analytisch vermogen komt dan goed van pas!

Ook Junior Front-End Developer worden bij Somas? Lees hieronder of het bij je past.

Dit vind je leuk om te doen

  • Met je team volledige verantwoordelijkheid nemen voor alle systemen en aspecten van projecten waaraan jullie werken.
  • Taken in Trello oppakken en zien wat voor invloed jouw werkzaamheden op onze groei.
  • Werken met talen zoals Javascript, HTML en CSS.
  • Meteen het verschil kunnen maken, door vanaf dag één je mening te geven en te sparren over de manier van werken.
  • Voortdurend meedenken, sparren met collega’s en vooruit blijven gaan.
  • Controleren van wijzigingen door het controleren van tests en logs.
  • Continu blijven leren door zelf pro-actief nieuwe kennis op te doen door bijvoorbeeld deel te nemen aan trainingen en regelmatig feedback te geven en te vragen.

Hier herken jij jezelf in

  • Je beschikt over een Bachelor- of Masterdiploma in Computer Science of vergelijkbaar.
  • Je hebt een sterke motivatie om je te blijven ontwikkelen in de wereld van software ontwikkeling. Dit doe je door zelf op onderzoek uit te gaan wat de recente ontwikkelingen zijn in je vakgebied. Daarnaast volg je ook via Somas trainingen en vraag je regelmatig feedback op bij je collega’s.
  • Je spreekt vloeiend Engels.

Dit zoek jij verder in een baan

  • Meer dan marktconform salaris.
  • Periodiek kan je bij externe bedrijven extra trainingen volgen.
  • Reiskostenvergoeding en pensioenregeling.
  • 25 vakantiedagen.
  • Korting op alle spullen die we verkopen.
  • Vriendelijke maar serieuze werksfeer. Met de gehele rit aan emoties die je kan verwachten bij een snelgroeiende onderneming.
  • Samenwerken in een internationale omgeving met collega’s uit onder andere Nederland, Duitsland en Pakistan.
  • Ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën. Daar staan we altijd voor open. Of je nu een week, maand of een jaar bij ons werkt.
  • Op dit moment werken wij hybride: dat betekent een combinatie tussen werken op kantoor en werken vanuit huis. Natuurlijk zorgen we dat je thuis een uitstekende werkplek hebt.

Staat klantvriendelijkheid bij jou op nummer één en is een goede oplossing your only way to go?
Dan is Somas op zoek naar jou!

Wie zijn wij?
Somas is een ontstaan door het samenvoegen van het assortiment van verschillende webshops, zoals AlleenWitgoed en Beryl Media. Vanwege onze groei zijn wij op zoek naar een enthousiaste en gedreven collega die het leuk vindt om samen met ons verder te bouwen.

Wat ga je doen?
Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je beantwoordt klantvragen via de service chat en via de mail. Je hebt voornamelijk contact met onze leveranciers over retourzendingen en het omruilen van producten. Je bewaakt het volledig proces van order tot en met de levering. Ook denk je mee hoe we de processen kunnen optimaliseren.

Wat zijn jouw kwaliteiten?
Je bent klantvriendelijk en hebt een hoge mate van servicegerichtheid. Je kan goed zelfstandig werken en je hebt een ondernemende mindset: je handelt proactief en kijkt naar mogelijkheden in plaats van problemen. Zo denk je bijvoorbeeld mee met de leverancier over alternatieve producten en wijzigingen. Onze klantenservice is van hoog niveau en wordt door onze klanten gewaardeerd met 4,5 ster op Trustpilot: 

Wat verwachten wij van jou?
• Je bent minimaal 3 dagen per week beschikbaar
• Je schrijft vloeiend Nederlands en Engels
• Kennis van consumentelektronica, meubels of detailhandel is een pré
• Ervaring met Customer Service is een pré
Wat staat er voor jou tegenover?
• Mogelijkheid voor meer uren
• Een laptop
• Uurloon tussen de € 10 en € 12 op basis van je leeftijd en ervaring
• Thuiswerken: word je aangenomen, dan werk je vanuit huis en kantoor! Echter wordt er dan wel verwacht dat je met deze vrijheid kunt omgaan en je dus ook tijdens je werkuren volledig inzet voor Somas. Is dit jouw baan?
Ben je enthousiast geworden? Stuur dan jouw cv op naar contact@somashome.nl.

Wij zijn opzoek naar iemand die administratief kundig is en die advies kan uitbrengen. Dan is Somas op zoek naar jou!

Wie zijn wij?
Somas is een ontstaan door het samenvoegen van het assortiment van verschillende webshops, zoals AlleenWitgoed en Beryl Media. Vanwege onze groei zijn wij op zoek naar een enthousiaste en gedreven collega die het leuk vindt om samen met ons verder te bouwen.

Wat ga je doen?
Naast algemene boekhoud taken verwachten wij dat je meedenkt. Winst & verlies analyses maakt en kijkt naar welke productcategorieën het goed doen en welke niet. Je zult contact hebben met verschillende leveranciers en partners. Ook denk je mee hoe we de processen kunnen optimaliseren.

Wat zijn jouw kwaliteiten?
Je kan gericht en nauwkeurig te werk gaan. Vanwege onze groei is het ook van belang dat je zelfstandig kan werken en ook advies uitbrengt.

Wat verwachten wij van jou?
• Debiteuren administratie;
• Crediteuren administratie;
• Boeken banken / afletteren betaalbestanden;
• Winst & Verlies analyses kunnen maken met aanbevelingen
• Inboeken inkomende facturen

Wat staat er voor jou tegenover?
• Mogelijkheid voor meer uren
• Een laptop
• Uurloon tussen de € 10 en € 13 op basis van je leeftijd en ervaring
• Thuiswerken: word je aangenomen, dan werk je vanuit huis en kantoor! Echter wordt er dan wel verwacht dat je met deze vrijheid kunt omgaan en je dus ook tijdens je werkuren volledig inzet voor Somas.
Is dit jouw baan?
Ben je enthousiast geworden? Stuur dan jouw cv op naar contact@somashome.nl.

Vacature: Klantenservice Medewerker (Telefonisch)
Bedrijf: Somashome
Locatie: Amsterdam, Nederland
Type dienstverband: Parttime of fulltime (minimaal 20 uur per week)
Beschikbaarheid: Maandag tot en met vrijdag, van 09:00 tot 17:00

Over Somashome: Somashome is dé webshop waar klanten gespreid en veilig kunnen betalen. Wij werken samen met verschillende verkopers, zoals Amac en Leenbakker om onze klanten hoogwaardige producten te bieden en een uitstekende winkelervaring te garanderen. Onze missie is om een veilige omgeving te bieden waar klanten gespreid kunnen betalen en met vertrouwen kunnen winkelen.

Functieomschrijving: Als Klantenservice Medewerker (Telefonisch) bij Somashome speel je een cruciale rol in het tevredenstellen van zowel onze klanten als onze verkopers. Je zult verantwoordelijk zijn voor het beantwoorden van vragen over bestellingen, producten en alle andere gerelateerde zaken. Jouw belangrijkste doel is om mensen blij te maken achter de telefoon door professioneel en behulpzaam te zijn.

Verantwoordelijkheden:

  • Beantwoorden van inkomende telefoongesprekken van klanten en verkopers.
  • Afhandelen van vragen met betrekking tot bestellingen, producten, betalingen en retourzendingen.
  • Zorgen voor een vriendelijke en professionele klantenservice-ervaring.
  • Registreren van klantinformatie en het bijwerken van dossiers.
  • Samenwerken met andere afdelingen om problemen op te lossen en feedback door te geven.

Vereisten:

  • Beschikbaarheid van minimaal 20 uur per week.
  • Flexibiliteit om te werken van 09:00 tot 17:00, van maandag tot en met vrijdag.
  • Ervaring in klantcontact, waarbij klanttevredenheid centraal staat.
  • Uitstekende communicatievaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Zelfstandigheid en het vermogen om in een team te werken.
  • Klantgericht met een positieve en oplossingsgerichte instelling.
  • Woonachtig in of rondom Amsterdam om af en toe naar kantoor te kunnen komen.

Wij bieden:

  • De mogelijkheid om zowel vanuit huis als op ons kantoor in Amsterdam te werken.
  • Een vriendelijke en ondersteunende werkomgeving.
  • Kans om je vaardigheden in klantenservice verder te ontwikkelen.
  • Marktconform salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden.

Ben jij klaar om deel uit te maken van het Somashome-team en bij te dragen aan onze missie om klanten en verkopers blij te maken? Solliciteer vandaag nog door je CV en motivatiebrief te sturen naar contact@somashome.nl met als onderwerp “Sollicitatie Klantenservice Medewerker – Jouw Naam”. We kijken uit naar jouw sollicitatie!

Vacature: Klantenservice Medewerker (Telefonisch)
Bedrijf: Somashome
Locatie: Amsterdam, Nederland
Type dienstverband: Parttime of fulltime (minimaal 20 uur per week)
Beschikbaarheid: Maandag tot en met vrijdag, van 09:00 tot 17:00

Over Somashome: Somashome is dé webshop waar klanten gespreid en veilig kunnen betalen. Wij werken samen met verschillende verkopers, zoals Amac en Leenbakker om onze klanten hoogwaardige producten te bieden en een uitstekende winkelervaring te garanderen. Onze missie is om een veilige omgeving te bieden waar klanten gespreid kunnen betalen en met vertrouwen kunnen winkelen.

Functieomschrijving: Als Klantenservice Medewerker (Telefonisch) bij Somashome speel je een cruciale rol in het tevredenstellen van zowel onze klanten als onze verkopers. Je zult verantwoordelijk zijn voor het beantwoorden van vragen over bestellingen, producten en alle andere gerelateerde zaken. Jouw belangrijkste doel is om mensen blij te maken achter de telefoon door professioneel en behulpzaam te zijn.

Verantwoordelijkheden:

  • Beantwoorden van inkomende telefoongesprekken van klanten en verkopers.
  • Afhandelen van vragen met betrekking tot bestellingen, producten, betalingen en retourzendingen.
  • Zorgen voor een vriendelijke en professionele klantenservice-ervaring.
  • Registreren van klantinformatie en het bijwerken van dossiers.
  • Samenwerken met andere afdelingen om problemen op te lossen en feedback door te geven.

Vereisten:

  • Beschikbaarheid van minimaal 20 uur per week.
  • Flexibiliteit om te werken van 09:00 tot 17:00, van maandag tot en met vrijdag.
  • Ervaring in klantcontact, waarbij klanttevredenheid centraal staat.
  • Uitstekende communicatievaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Zelfstandigheid en het vermogen om in een team te werken.
  • Klantgericht met een positieve en oplossingsgerichte instelling.
  • Woonachtig in of rondom Amsterdam om af en toe naar kantoor te kunnen komen.

Wij bieden:

  • De mogelijkheid om zowel vanuit huis als op ons kantoor in Amsterdam te werken.
  • Een vriendelijke en ondersteunende werkomgeving.
  • Kans om je vaardigheden in klantenservice verder te ontwikkelen.
  • Marktconform salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden.

Ben jij klaar om deel uit te maken van het Somashome-team en bij te dragen aan onze missie om klanten en verkopers blij te maken? Solliciteer vandaag nog door je CV en motivatiebrief te sturen naar contact@somashome.nl met als onderwerp “Sollicitatie Klantenservice Medewerker – Jouw Naam”. We kijken uit naar jouw sollicitatie!

Open sollicitatie

Zijn er geen vacatures die precies passen bij jouw interesses en vaardigheden, maar toch denken dat je een goede aanvulling bent op ons team? Stuur ons dan een open sollicitatie waarin je uitlegt wat je graag zou willen doen en dan kijken we verder!


maxwell ridgeway UyhtqolKMb4 unsplash op afbetaling

Menu