Retourneren

Het kan altijd voorkomen dat het door u bestelde product niet helemaal is wat u ervan verwachtte. Geen zorgen, u kunt uw producten altijd retourneren, mits je aan de eisen voldoet. Hieronder leest u alles over hoe retourneren werkt.

Hoe stuur ik iets retour

  1. Vul de gevraagde velden in. Vul bij referentienummer uw bestelnummer in, dat begint met SH.
  2. Stuur het product retour in de originele verpakking en pak deze goed en stevig in. Voeg jouw Klantgegevens (naam, adres en woonplaats) en ordernummer toe. Je kan ook de pakbon in de doos bijvoegen.
  3. Print het label en plak deze op de doos.                               
  4. Lever het pakket in bij een DHL Servicepunt. Het pakket wordt kosteloos verstuurd.
  5. Bewaar jouw verzendbewijs of afgiftebewijs tot alles geregeld is.
  • U heeft een bedenktijd van 30 dagen
  • Het artikel moet nog compleet zijn
  • Het artikel nog  – voor zover mogelijk – in de originele staat is en in de fabrieksverpakking zit.*

*Mocht er eventuele waardevermindering ontstaan omdat u het artikel op een andere manier heeft gebruikt dan u in een winkel zou doen, mogen wij u de waardevermindering doorberekenen.

  • Na de 30 dagen bedenktijd
  • Voor artikelen die op eigen initiatief zijn aangepast.
  • Verbruiksartikelen die gedurende het bedenktermijn kunnen bederven of waarvan de verzegeling is verbroken.
  • Artikelen die u om hygiënische of gezondheidsredenen niet kunt terugsturen als u de verzegeling heeft verbroken (zoals airco’s en luchtreinigers met filtersysteem).
  • Beeld en geluidsdragers, en computersoftware waarvan de verzegeling is verbroken.
  • Artikelen die voor jou op maat gemaakt of aangepast zijn (zoals meubels die op opdracht gemaakt of die zijn aangepast).

Meld uw retour aan door het formulier onderaan deze pagina in te vullen.

Geleverd met DHL, dan heeft u dit nodig voor uw retour:

  • De oorspronkelijke doos
  • De pakbon in de doos
  • Het product
  • DHL punt bij u in de buurt
  • DHL kan de barcode scannen bovenop de doos voor gratis retour

Geleverd met PostNL, dan heeft u dit nodig voor uw retour:

  • Ga naar de Retourservice, voer uw ordernummer en postcode in en selecteer de artikelen die u wilt retourneren. Het ordernummer vind u in de bevestigingsmail van uw bestelling. Vul vervolgens de overige gegevens in.
  • Print het retourlabel met de barcode uit en plak deze op de verzendverpakking. Vergeet niet uw eigen adres onzichtbaar te maken.
  • Frankeer het pakket, geef uw retourzending af bij PostNL en bewaar uw verzendbewijs.

Geleverd met (eigen) bezorgdienst:

  • Wanneer u het formulier heeft ingevuld, nemen wij contact met u op om een ophaalafspraak in te plannen

Meubels geleverd met Extra@Home:

  • Wanneer u het formulier heeft ingevuld, nemen wij contact met u op om een ophaalafspraak in te plannen
  • De kosten van deze retourzending zijn niet gratis maar maximaal €49,95.

U ontvangt zo spoedig mogelijk maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding het volledige aankoopbedrag op de rekening waarmee u het heeft betaald.

Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of dat u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Schade & Garantie formulier


    Menu